środa, 28 października 2015

Nominacja:D

Łuhuhu nie spodziewałam się tak nominacji do tego typu "zabawy", ale jak stwierdziła cudowna SzachMATylda to chyba się zgodzę :D < zapraszam na jej cudownego bloga http://dramione-pamietnik.blogspot.com/ >
Ja osobiście mam tak mało czytelników, że miałam problem kogo nominować (bo te osoby były już nominowane). Więc... mam nadzieję że Bianka z http://zakrecone-zycie-huncwotow.blogspot.com się zgodzi.Pytania niech zostaną te same.


So, let's go.

1.Twoje imię? Masz jakieś ksywki, przezwiska?
Imię me, Kinga (mój boże nieeeeee). Ksywki? W internecie wszędzie jestem nika483, a w życiu codziennym zdecydowanie Kinia i to tyle :)

2.Ile masz lat?
Soł, jestem bardzooo stara. Mam już 19 lat (na merlina, kiedy to zleciało?)
P.S . Mam urodziny .... (werble).... 1 kwietnia! :D

3.Twoje hobby oprócz pisania to...?
KOCHAM czytać książki, interesuję się podróżami (<prawie> technik obsługi turystycznej się kłania) oraz lubię języki obce.

4. Twój monsz?
Haha co za pytanie szaluna :D Jeżeli miałabym wybrać, to myślę, że byłby to Ron. I TERAZ FAKLA HEJTUUU AAAAAA!!!!!! Wiecie czemu Ron? Bo uważam, że był oddanym przyjacielem (insygnia się nie liczą, to wina horkruksów joł!), był odważny (i teraz pewnie kolejny hejt bo jak to Ron odważny? Moim zdaniem bardzo bo według mnie odwaga to nie jest NIEUSTRASZENIE, tylko to, że pomimo strachu robił wszystko by pomóc. On zawsze miał najwięcej do stracenia). Był też zabawny i otwarty co bardzo lubię u ludzi. Zero wywyższania się i prostolinijność). A poza tym kocham wszystkich Weasley'ów, taki oto ze mnie zdrajca krwi :D

5. W jakim domu byłabyś w Hogwarcie?
Całe życie (chyba jak większość) chciałam być w Gryffindorze. Tiara przydziału na pottermore zrobiła mi niespodziankę, bo ... zostałam przydzielona do Ravenclaw. Byłam zdziwiona. Ja? Nie jestem kujonem, nie lubię się uczyć (zwłaszcza przedmiotów ścisłych, grrrr) - a jednak. Być może Hermiona miała rację "Wydaje mi się, że Tiara doceniła twój otwarty umysł, kreatywność i wyobraźnię oraz to, że nie boisz się być po prostu sobą"  ----- i wydało się, że Rose jest trochę wzorowana na mnie, UPS :D
Ravenclaw Pride <3

6. Co lubisz żreć?
Omomom KOCHAM makarony. Normalnie włoszka na 100 % :D Tak na prawdę chcę studiować filologię włoską tylko dla makaronu Hahaha :D

7. Czy istnieje słowo, czynność lub zdanie, którego nadużywasz?
Czynność to zdecydowanie niedokładanie na miejsce. Sprzątanie bałaganu zajmuje mi potem wieki! Zdanie? "o jaaa" -  które wyraża radość, dezaprobatę, aprobatę, smutek. Taki językowy kameleon.
"Beka" - gdy coś mnie bawi
"Let's go party" - nie pytajcie, nie wiem, nie wiem :D

8. Draco czy Harry.
Hmm.. tak na prawdę kocham wszystkie postacie z HP (oprócz Umbridge i Lucjusza), w końcu stworzyła je Królowa <3, ale myślę że Harry jest bliższy memu sercu (nie patrzę na wygląd postaci, to jest zawsze dla mnie drugorzędne :) )

9.Na ile oceniasz mój blog?
10/10. Ładny szablon, lekki styl pisania i ciekawa historia! Co prawda nigdy nie lubiłam Dramione (no dobra, mam troszę oschły stosunek wobec Hermiony), ale to bardzo mi się podoba. Dzięki za nominejszyn :D

10. Czy lubisz placki?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. TAK o______________O



4 komentarze:

  1. Och noo proszę... Myślałam, że tylko ja jestem taka stara ^^
    Witaj rówieśniczko!

    Tobie też Pottermore zrobił niespodziankę? No proszę... Zawsze myślałam, że będę Puchoką, a tu proszę... Ślizgonka ^^ Zaiste :D

    1 kwiecień! Fred i George! Zazdroo!!
    Oddaj ;D ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, ale wy jesteście stare...
    Proszę pań. ;)
    Dziękuję Wam (Szanownym Paniom?) za ciepłe słowa. Ja? Cudowna? *rozgląda się i widzi tylko kota*
    Mnie mój szablon irytuje. To tylko jakieś zdjęcie, wygrzebane z internetów, bo wszystkie ładniejsze miały nieodpowiedni rozmiar.
    Podchwytliwą nazwę mam. Przynajmniej nie jakieś Love-cośtam (moja koleżanka miała gdzieś nick LoVeKroWe).
    Lecę zobaczyć, gdzie mnie tiara na Pottermore przydzieli.
    Oł, Nika, nie wiedziałam, że tak lubisz (Pani lubi) Rona.
    A ja go u siebie obsmarowałam, za co od pewnego anonimusa mi się dostało.
    Sorry, Ron.
    Sorry, Nika.
    Sorry, Ronżony.
    A Mona lubi żreć paszę dla koni!
    Jak lubisz też dla świnek morskich to mogę ci wysłać trochę paszy dla świnek. Ziarna, owoce, warzywa i takie jakieś dziwne zielone i pomarańczowe (Przebacz mi, Boże!) gunwa.


    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Wchodzę, a ta bestia ma nowy szablon! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając Twojego bloga czuję się, jakby pisała go moja rówieśniczka,a tu takie zaskoczenie :o jeśli Cię to pocieszy to na Pottermore też trafiłam do Ravenclaw'u, a nie czuję się Krukonką :D
    "Hmm.. tak na prawdę kocham wszystkie postacie z HP (oprócz Umbridge i Lucjusza)", chyba każdy tak ma :p
    Ładny nowy szablon :3

    OdpowiedzUsuń